Nyelvtanulásra fel!

Lehet másképp!

Rólam

2021. január 04. 22:50 - novakemesecoach

Üdvözöllek az oldalamon!

 

mesi_foto.jpg

Life és nyelvtanulási coach vagyok, és jelenleg a Debreceni Egyetem mentálhigiéné szak első éves hallgatója.

Különböző nehéz élethelyzetek, kapcsolati problémák, önismeret, önbizalom, változáskezelés, karrier elakadásokban, illetve továbblépésekben tudok segíteni és együtt megoldást találni a hozzám fordulóknak.

Leendő vagy már gyakorló nyelvtanulóknak pedig a nyelvtanulási gátlások leküzdésében segítek.

A blogot azért hoztam létre, mert szeretnélek inspirálni Téged olyan témákkal, amelyek engem is érdekelnek, motiválnak, és hozzásegítenek a személyes fejlődésemhez. Nagyon nehéz kitartani és végigjárni az önismeret hosszú útját. Segítőim végig támogattak ezen a kalandos úton, és mellettem vannak mind a mai napig. Mindaz, amit tőlük kaptam: a valódi figyelmet, törődést, elfogadást, szabadságot és bizalmat, igyekszem én is továbbadni másoknak. Én ezektől az erőktől kezdtem el átalakulni és kapcsolódni befelé. Abban tudok segíteni, hogy Te is megtaláld a saját belső erőforrásaidat, a saját válaszaidat, hogy új szemszögből láss rá a témádra, és megtaláld a számodra megfelelő megoldásokat. Végigkísérem minden apró lépésed, és támogatlak míg el nem éred a célod. 

Az idegennyelvek iránti vonzalmam mindig is végigkísérte az életem, tanultam angolul, németül, románul, lengyelül, belekóstoltam a holland és a bolgár nyelvbe is. A lengyel és az angol nyelv mind a mai napig a munkám része és intenzíven használom. Sokféle módszert kipróbáltam, de saját magam is kitaláltam technikákat, ami nekem a leghatékonyabbnak bizonyult, hiszen akkoriban még nem volt internet.

A nyelvismeretem révén elég változatos feladatokat vállaltam: idegenvezetés, tanítás, fordítás, tolmácsolás, ügyfélszolgálat, irodai munkák. Minden egyes tevékenységemmel új ablakok nyíltak a világra, és egyre közelebb vittek saját magamhoz.

A gyógymasszőri utam pedig megerősített abban, hogy számomra mennyire fontosak az emberi találkozások, mert feltöltenek, és motiválnak. Szeretek minél több emberrel kapcsolatot teremteni, egy jó szót szólni.

Megfontolt vagyok, kiegyensúlyozott, szeretek tisztán látni, rálátni a dolgokra.

Kellemes olvasást kívánok Neked, és szeretettel várom jelentkezésed, ha úgy érzed, hogy megfogott egy téma és szeretnéd, hogy segítsek, támogassalak az utadon.

life_virag01.jpg

Ha többet szeretnél megtudni a szolgáltatásaimról, nézz be a saját honlapomra is!

Üdv,

Emese

komment
süti beállítások módosítása